Analiza i aktywne wsparcie
Analiza
Po umówieniu terminu spotykamy się z osobami zarządzającymi, aby poznać oczekiwania oraz kryteria sukcesu. Następnie przechodzimy do analizy działania organizacji w oparciu o zebrane dane przygotowując się do opracowania diagnozy biznesowej przedsiębiorstwa. Na tym etapie dużo pytamy szukając ograniczeń, które spowalniają lub blokują rozwój organizacji.
Dokonujemy diagnozy organizacji z uwzględnieniem takich obszarów jak:
1. MUDA - analiza obecnych metod pracy z uwzględnieniem zaobserwowanego marnotrawstwa
2. BEZPIECZEŃSTWO - analiza obecnie stosowanych rozwiązań i działań organizacji w szeroko rozumianym obszarze bezpieczeństwa
3. AUTOMATYZACJA - poziom automatyzacji w odniesieniu do możliwości jej zastosowania w organizacji - dotyczy to zarówno procesów produkcyjnych jak i biurowych. Szukamy miejsc, które można zautomatyzować tak, by niepotrzebnie nie mnożyć inwestycji w automatyzację.
4. REKOMENDACJA - pokazujemy potencjalny stan przyszły
Przygotowujemy i przedstawiamy raport zawierający rekomendacje działań rozwojowych na podstawie przeprowadzonej przez nas diagnozy biznesowej przedsiębiorstwa. Na tym działaniu kończy się etap wstępny i nadchodzi czas na podjęcie decyzji dotyczącej ewentualnego wsparcia i dalszej współpracy w rozwoju przedsiębiorstwa.
Aktywne wsparcie
Wspieramy aktywnie organizacje poprzez szkolenia oraz mentoring, doradzamy i pomagamy budować kulturę ciągłego doskonalenia. W centrum naszych działań jest człowiek, gdyż wiedza i umiejętność pracowników przekładają się na wyniki finansowe organizacji. Jeżeli masz już zrobioną diagnozę przedsiębiorstwa i wiesz w jakich obszarach potrzebujesz wsparcia to również Ci pomożemy.
Stałe wsparcie
- To nasz najnowszy produkt, oferujemy go w celu stałego podtrzymania efektu naszych działań w organizacji naszych klientów.
- W ramach spotkań online rozmawiamy o bieżących problemach i podtrzymujemy efekty działań prowadzonych przez naszych klientów.
- Pakiet 8 godzin, 16 godzin lub 24 godzin miesięcznych konsultacji i wsparcia online.
Szkolenia
Dla naszych klientów prowadzimy szkolenia w formie otwartej oraz zamkniętej.
Poniższa lista to tylko wybrane zagadnienia, które doskonalimy podczas naszych szkoleń.
W zależności od potrzeb szkolenie może być prowadzone od podstaw lub na poziomie zaawansowanym.
Jeżeli chcecie nas zaprosić do poprowadzenia warsztatów to dobrze trafiliście.

